"כולנו אך דמויות בסיפור,
התפקיד למפרע כתוב ותפור.
כולנו הומצאנו לתכלית ידועה,
לא נוכל לחולל חדשות לישועה,
או להשתנות ולהיות לאחרים-
כי איננו אלא דמויות בספרים"

"הסיפור שאינו נגמר", מיכאל אנדה, הוצאת "לנדורי", עמוד 81

יום שבת, 22 ביוני 2013

בן סובק!!

בן סובק- המהדורה המוגבלת שיצאה בעברית רק בדוכני הוצאת "גרף" בשבוע הספר האחרון (שלא נוצל על ידי מספיק, לטעמי). אבל אני הולכת לפי הסדר, אני לא יוצאת מהקווים כשמדובר בספרים. אז קודם כל סיימתי את כל הספרים בסדרת "משפחת קיין והאלים המצריים", (ובינתיים חברתי קראה את "בן סובק", ונוצר תור ארוך למדי אחריה), ורק אחרי שסיימתי את "כס האש" ואת "צל הנחש" (שבהחלט היו טובים כמו הראשון- "הפירמידה האדומה"), התחלתי בלב הולם את "בן סובק", הספרון בן 39 העמודים שמפגיש את קרטר קיין עם פרסי ג'קסון.
ושוב, אני פונה לסופר המופלא ריק ריירדן:
אם אתה מנסה לגרום לי להרגיש כמו אחרי קפיצת בנג'י, ברכותיי- זה מצליח לך.
ועוד משהו- האם אתה בעצם אומר שיהיו עוד ספרים עם פרסי וקרטר? עוד פגישה ביניהם? (בבקשה- כן!)

אני מציגה פה את הכריכה באנגלית, כי בעברית היא כמובן לא מושקעת מספיק
(בגרסה באנגלית גם פרסמו את הפרק הראשון של "בית האדס"- הספר הבא בסדרת "גיבורי האולימפוס" שיוצא בסתיו הקרוב)

תגובה 1:

  1. אני רוצה את הספר אבל לא מצליח להשיג אותו

    השבמחק