"כולנו אך דמויות בסיפור,
התפקיד למפרע כתוב ותפור.
כולנו הומצאנו לתכלית ידועה,
לא נוכל לחולל חדשות לישועה,
או להשתנות ולהיות לאחרים-
כי איננו אלא דמויות בספרים"

"הסיפור שאינו נגמר", מיכאל אנדה, הוצאת "לנדורי", עמוד 81

יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

future list

לפני רגעים אחדים ביליתי לי בשקט ובשלווה באתר "סימניה" בעוד אבא שלי משחק בפלאפון שלו כשראשו מושען על המדרגות.
ואז מצאתי ספר ששמו "שוליית הרוצח", הספר הראשון בטרילוגיית "הרואים למרחק" מאת רובין הוב.
נעזוב לרגע את העניין ששם העט של הסופרת ממש מגניב.
הספר עצמו נשמע ממש טוב, ואחרי הביקורות הטובות (ברובן) החלטתי להוסיף אותו כספר הראשון ב futre list שלי.
תוכלו לראות את שמו מופיע בה מצד הימני של המסך, ממש מתחת לכפתור השיתוף ב"גוגל פלוס". (אני כל כך מתקדמת טכנולוגית, ראיתם?)













דרך אגב, ראיתם שפרסמתי את פרק 12 בסיפור "סוכנות הזמן"?
לא ראיתם? תלחצו על המקום שבו כתבתי "פרק 12" (שורה מעל) או פה (אם אתם כל כך מתקשים)
ושוב, זו הוכחה חותכת שאני מתקדמת טכנולוגית.



עד הפעם הבאה
ספיר
המתקדמת טכנולוגית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה